Dagens träningspass

 
Uppvärmning: 20 minuter crosstrainer steg 8.
Styrka: 4 olika övningar för bröst 12rep *4. 2 övningar för hållningen, 2 övningar för de inre magmusklerna. Jag provade att köra lite squats med lätta vikter vilket gick jätte bra, jag vågade dock inte gå så djupt. Jag är väldigt  mån om att ta det försiktigt med de tyngre övningarna som belastar bäcken och magmusklerna då jag absolut inte vill göra fel och skada mig. 
 


Annika    •     •   http://annikavankeeken.blogg.se/

Måste bara fråga, tränade du någonting under graviditeten eller slutade du efter en viss vecka och promenerade bara? hur mycket tränade du ifall du tränade? :)

Svar: Hej!! Jag tränade lite grann men slutade träna helt när jag var i femte månaden. Det enda jag gjorde därefter var att promenera. Jag var väldigt trött när jag var gravid och hade en del problem med foglossning så jag tog det bara lugnt de sista månaderna.Efter förlossningen tog jag bara promenader fram till för bara några veckor sen när jag började träna igen, så över lag har jag bara tagit det lugnt under och efter min graviditet. Där tycker jag dock man ska göra som man känner:) mår man bra och vill träna så kan man ju absolut göra det!:)
Elin Kungsman










Kom ihåg mig?
Hej och välkommen! Mitt namn är Elin Kungsman, jag driver en familjekanal på youtube och är mamma till två små söner,Alfons 9/11-2015 & Malve 10/5-2017. Jag är uppvuxen i Västerås men bor sen flera år tillbaka i Sundsvall. I min blogg delar jag med mig av min vardag,shopping,inredning och givetvis mitt familjeliv. Min sambo heter Björn och vår hund, en cockerspaniel tik, hon heter Nicki.

HannaVic logotype